sobota, 12 listopada 2016

Emoji Book Tag

Hej wszystkim! Wpadłam dzisiaj do Was z ''Emoji Book Tag''. ''Ściągnęłam'' go , z któregoś z blogów. Niestety nie pamiętam, z którego.
Miałam wielką ochotę go zrobić, więc jest!


1. Broken Heart - czyli, książka, która złamała Ci serce

Trudno było wybrać mi jedną pozycję, ale po dłuższym zastanowieniu będzie to ''Kosogłos'' Suzanne Collins. Książka ta posiekała moje serce na drobne kawałeczki..



2. Loudly Crying Face - czyli, książka, której zakończenie mnie wzruszyło

Nie musiałam długo zastanawiać się nad wybraniem jednej. Ostatnio ryczałam przy ''Zanim się pojawiłeś'' Jojo Moyes.



3. Face with Tears of Joy - czyli, książka przy, której płakałam ze śmiechu

Uczciwie przyznaję, że nie było żadnej pozycji, przy której płakałam ze śmiechu. Rozbrajało mnie jednak poczucie Jaskra i ogólnie sarkazm Andrzeja Sapkowskiego w ''Wiedźminie''. Polecam!





4. Face Screaming in Fear - czyli, książka, która mnie zszokowała

Hmmm... Może zakończenie ''Szklanego miecza'' Victorii Aveyard, bo takiego zakończenia zdecydowanie się nie spodziewałam!








5. Smiling Face with Horns - czyli ulubiony czarny charakter


Nie wiem czy we wszystkich częściach można uznać go za czarny charakter, ale jest nim Aaron z serii ''Dotyk Julii''. Mój książkowy mąż! <3




6. Recreational Vehicle - czyli książka, której bohaterowie dużo podróżowali


Pierwszą książką, która wpadła mi do głowy był ''Hobbit. Czyli tam i z powrotem''. Kocham to! <3


7. Fool Moon Symbol - czyli, książka, w której występują wilkołaki

Z tego co pamiętam, to wilkołaki są postaciami drugoplanowymi w serii ''Dary Anioła'' Cassandy Clare. Kocham Jace'a (luźne nawiązanie do książki, to nie wilkołak) <3




8. Open Book - książka, której nie możesz skończyć

Aktualnie jakoś nie mogę skończyć ''Tajemnicy Noelle'' Diany Chamberlain. Zacięłam się w połowie i nie mogę czytać dalej, chociaż mi się podoba. :D





9. Christmas Tree - czyli, książka idealna na święta 

Hmmm.. Trudno mi zdecydować, którą Wam polecić, więc podam dwie. Zdecydowanie przeczytajcie ''Alibi na szczęście'' Anny Ficner- Ogonowskiej. Zakochałam się w tym dziele.

Polecam także ''Podaruj mi miłość'', czyli zbiór opowiadań świątecznych :D










10. Weeding - czyli książka z pięknym ślubem


Nie mogę wymyślić nic innego, więc zdecydowanie polecam ''Zgodę na szczęście'', czyli trzeci tom ''Alibi na szczęście''.



Mam nadzieję, że tag się spodobał :D Dajcie znać, czy zgadzanie się z moimi decyzjami :D Miłego wieczora!