czwartek, 1 grudnia 2016

20 książek, które chciałabym przeczytać #1

Hej, hej, hej!! Wybaczcie za tak długą przerwę (jeżeli ktoś w ogóle dotarł na ten skrawek internetu) i będę się teraz tłumaczyć. Otóż odpowiedź jest prosta. Nie było mnie tu z powodu męczącej szkoły i mojego słabego zdrowia. A przychodzę dziś do Was z listą 20 książek, które chciałabym przeczytać! Jeżeli, któreś z nich czytaliście to chętnie dowiem się czy warto i czy Wam się podobało :D


Zapraszam!

1. Pretty Little Liars. Kłamczuchy - Sara Shepard     


Mam na telefonie e-booka, ale brak czasu. :(


2. Przeznaczenie Violet i Luke'a - Jessica Sorensen 

Mam nadzieję, że Mikołaj uzna, iż byłam grzeczna w tym roku i da mi tą perełkę. Chciałabym w końcu poznać ''Przeznaczenie Violet i Luke'a".


3. Bez winy - Mia Sheridan 

Nie mam pojęcia czy powinno się czytać najpierw ''Bez słów'' czy może ''Bez winy'', ale chciałabym przeczytać je obie. :D




4. Przez niego zginę - K.A. Tucker 

Podobno boskie arcydzieło. Niedługo sama się przekonam.



5. Dwór cierni i róż - Sarah J. Mas

Moja ukochana Sarah J. Mass. <3 (Co z tego, że czytałam tylko jedną jej książkę?) :D 


6. Korona w mroku - Sarah J. Mass

Właściwie to przeczytałam już ok 100 stron ''Korony w mroku'', ale taka jestem zalatana, że nie mam kiedy czytać. :'( 


7. Kiedy pada deszcz - Lisa De Jong 

Okładka średnio mi się podoba, ale opis zaciekawił. I ten wielki szum wokół tej książki również zrobił swoje. 



8. Odkąd Cię nie ma - Morgan Matson 

Okładka przepiękna. Opis cudowny. Recenzje pozytywne. Trzeba napisać list do Mikołaja i poprosić o tą perełkę.


9. Syrena - Kiera Cass

Czytałam wszystkie części ''Rywalek'' oraz dodatki do niej. Autorkę ubóstwiam. Oczywistym jest, że muszę sięgnąć również po ''Syrenę''.


10. W śnieżną noc 

Książka, którą pożyczy mi niedługo moja genialna przyjaciółka. Nie mogę się doczekać. Mam nadzieję, że dzięki ''W śnieżną noc'' jeszcze bardziej poczuję ten klimat nadchodzącego Bożego Narodzenia. 



11. Przeznaczeni - Holly Bourne

Piękna okładka, niezwykle cieszy oko. Tytuł interesuje. W książce jest wątek miłosny, zjawiska paranormalne i zagrożenie świata. Czego chcieć więcej? :D 


12. Czas pogardy - Andrzej Sapkowski 

Mój ukochany Andrzej Sapkowski. <3 Dzisiaj zacznę ''Czas pogardy'', a przynajmniej taką mam nadzieję. Uwielbiam sarkazm Jaskra. Kocham postać Ciri. <3 


13. Harry Potter i przeklęte dziecko 

Wiem, że podobno nie da się tego traktować jako ósmego tomu. Mimo tego mam zamiar kupić sobie taki prezent na święta. Bardzo chętnie wrócę do starych bohaterów i poznam nowych.



14. Greccy Bogowie według według Percy'ego Jacksona - Rick Riordan 

Genialnie byłoby wrócić do książek pana Riordana, a już zwłaszcza do ukochanego Percy'ego Jacksona. :D 


15. Król kruków - Maggie Stiefvater 

Wszyscy zachwalają, więc i ja się przekonam czy to takie cudo jak mówią. Jeżeli to gdzieś wyszperam to od razu wezmę się za czytanie.



16. Wszystkie jasne miejsca - Jennifer Niven

Wszędzie było o tym głośno, więc czemu by nie przeczytać? 


17. Załącznik - Rainbow Rowell 

Podoba mi się oryginalny pomysł na książkę. Muszę się przekonać czy jest lepsza od ''Fangirl'' i ''Eleonory i Parka'' :D 



18. Nie poddawaj się - Rainbow Rowell 

Chcę przeczytać wszystkie książki tej autorki, więc i ta znalazła się na liście. 



19. Pisane szkarłatem - Anne Bishop 

''Inni'' to seria, którą chcę przeczytać od dawna, a to wszystko za sprawą Abigail Jailette. :D 


20. Wspomnienia wojenne - Karolina Linckorońska 

''Wspomnienia wojenne'' to książka, po którą już dawno chciałam sięgnąć, lecz nie miałam okazji. Teraz nie będzie wymówek, gdyż to moja lektura.


Czytaliście którąś z powyższych książek? A może chcecie przeczytać? Podzielcie się tym w komentarzu!