niedziela, 18 grudnia 2016

Tęsknię za latem.. (Sesja wakacyjna + cytaty)





Hej. W związku z tym, że mam dzisiaj odrobinkę czasu postanowiłam napisać jakiś luźniejszy post. Ostatnio bardzo tęsknię za wakacjami, chociaż bardzo lubię święta. Dni są jednak zbyt krótkie, na wszystko brak czasu. Ale.. dzięki temu wpadłam na pomysł, żeby wygrzebać zdjęcia książkowe z wakacji. Mam ich dość sporo, więc dzisiaj je Wam pokażę. Mam nadzieję, że się spodobają.







''Twoja skóra pachnie jak 
ostatnie dni wakacji''




''Bo jeśli w s z y s c y jesteśmy głupcami, być może nie tak głupio jest się zakochać.''




''- Za to ty twierdzisz, że tak dobrze mnie znasz.
Zaciskam zęby, nie ufając sobie na tyle, żeby się odezwać.
- Przynajmniej jestem szczery - dodaje.
- Dopiero co przyznałeś, że jesteś kłamcą!
Unosi brwi.
- Przynajmniej jestem szczery co do tego, że jestem kłamcą."






"Ten, kto skacze do nieba, może upaść, to prawda. Ale może też poszybować w górę.''






''Dla tych, których kochamy, potrafimy być najokrutniejsi.''





















''- […] To, co według ciebie jest wadą, jest powodem, dla którego się w tobie zakochuję.''




''Najgorsze jest to, że kiedy już myślimy, że minęło, zaczyna się od początku.''




''Nie do wiary, ilu rzeczy ludzie nie zauważają.''





''Chcę być tą której przez cały czas szukałeś i opłacało się czekać.''




''Prawdziwa miłość nie musi trwać przez całe wieki. Jakości uczucia nie mierzy się czasem jego trwania. Wszystko umiera, łącznie z miłością. Czasem odchodzi razem z człowiekiem, czasami sama wygasa. Najpiękniejsza historia miłosna na świecie wcale nie musi dotyczyć dwojga ludzi, którzy spędzili ze sobą całe życie. To może być historia uczucia, które trwało dwa tygodnie, dwa miesiące albo dwa lata, ale płonęło jaśniej, cudowniej i goręcej niż jakiekolwiek inne przed nim i po nim. Nie żałuj nieudanej miłości, bo nie ma czegoś takiego. Dla mózgu każda miłość jest równorzędna.''



''Nie jestem wystarczająco piękną Różą, by rosnąć w czyimś ogrodzie.''




''Powstańmy, czerwoni niczym świt''



''Wiemy, że jesteś silny, ale przyjęcie pomocy też na swój sposób wymaga siły.''



''I im bardziej o tym myślał, tym bardziej sobie myślał, jak to jest smutno być Zwierzątkiem, dla którego jeszcze nigdy nikt nie uzbierał bukiecika fiołków.''




"Świadomość czyni nas tchórzami."


''Jedną z rzeczy, za które kocham książki, jest to, że dzieli się w nich ludzkie losy na rozdziały. To niesamowite, ponieważ nie można tego zrobić w prawdziwym życiu. [..] Niezależnie od tego, co się dzieje, życie toczy się dalej, czy ci się to podoba, czy nie, i nigdy nie możesz pozwolić sobie na to, żeby się zatrzymać i po prostu złapać oddech.''





''Czasem trudno zapamiętać dobre chwile.''



''-Fajna noc. - Zdjęłam kask i podałam go Patchowi. - Jestem zakochana w twojej pościeli. -Tylko w niej się kochasz?
-Nie, w materacu też.''




''Zostańmy przyjaciółmi - ten tekst to już doprawdy był szczyt. Na pewno za każdym razem gdy ktoś wypowiada te słowa, gdzieś na świecie umiera jedna nimfa.''


To już chyba wszystko na dzisiaj. Dziękuję, że dotrwaliście do końca.