poniedziałek, 2 stycznia 2017

Miałam zastój czytelniczy... Podsumowanie czytelnicze listopada i grudnia 2016


Witajcie! Wszyscy mówią ''nowy rok, nowa ja'', a ja nie mam postanowień noworocznych. Moim zdaniem nie trzeba do tego specjalnej okazji. Mam jednak nadzieję, że rok 2017 będzie zaczytany. Chcę przeczytać jeszcze więcej książek niż w roku 2016, ale stawiam też oczywiście na jakość, a nie na ilość. Przejdźmy jednak do sedna posta. Przychodzę dziś do Was z podsumowaniem czytelniczym ostatnich dwóch miesięcy, które były dość słabe czytelniczo. Przeczytałam przez ten okres czasu jedynie 11 książek, ale lepsze to niż. A jeżeli chcecie dowiedzieć się jakie książki przeczytałam to lista jest poniżej. :D


LISTOPAD 2016

1. Szklany tron - Sarah J. Mass (520 s.)
2. Ziele na kraterze - Melchior Wańkowicz (400 s.)
3. Czy wspominałam, że za Tobą tęsknię? - Estelle Maskame (368 s.)
4. Losing Hope - Colleen Hoover (355 s.)
5. Ugly love - Colleen Hoover (344 s.)
6. Zemsta - Aleksander Fredro (149 s.)

Suma stron: 2136

GRUDZIEŃ 2016

1. W śnieżną noc - Opracowanie zbiorowe (312 s.)
2. Syn Neptuna - Rick Riordan (480 s.)
3. Harry Potter i Więzień Azkabanu - J.K. Rowling (448 s.)
4. Harry Potter i Kamień Filozoficzny - J.K. Rowling (328 s.)
5. Czas pogardy - Andrzej Sapkowski (320 s.)
6. Harry Potter i Komnata Tajemnic - J.K. Rowling (326 s.)

Suma stron: 2214

Niestety tylko tyle zdążyłam przeczytać. W styczniu będzie więcej! A Wy ile przeczytaliście? Jakie książki zawarlibyście w Waszym podsumowaniu? Zachęcam do komentowania, to dodatkowa motywacja! <3