sobota, 18 lutego 2017

Mało przeczytałam... czyli PODSUMOWANIE CZYTELNICZE STYCZNIA 2017

Hej, hej , hej. Przyznaję się bez bicia, że ostatnio Was trochę zaniedbuję za co strasznieee przepraszam. Mam nadzieję, że mi wybaczycie. Niestety.. obowiązki, chorowanie i zepsucie się sprzętu nie pomagało.
 Bez przedłużania przejdę do rzeczy. Jak widzicie po tytule mam dla Was podsumowanie czytelnicze stycznia 2017. Duuużo spóźnione, ale jest.



Przeczytałam dość mało, a większość to powieści do których wróciłam po raz kolejny.
A oto lista:

1. Cykl - Monika Jagodzińska (127 stron)
2. Rywalki - Kiera Cass (336 stron)
3. Elita - Kiera Cass (328 stron)
4. Harry Potter i Przeklęte Dziecko (368 stron)
5.Jedyna - Kiera Cass (336 stron)
6. Chłopak na zastępstwo - Kasie West (400 stron)
7. Klejnot - Amy Ewing (380 stron)
8. Caraval. Chłopak, który smakował jak północ - Stephanie Garber (415 stron)

Co daje razem 2690 stron.

Wychodzi na to, że przeczytałam 8 książek. Do pięciu z nich możecie znaleźć recenzje na moim blogu. Do ''Chłopak na zastępstwo'' i ''Harry Potter.." moje opinie pojawią się już niedługo. Dziękuję za uwagę i zachęcam do komentowania oraz obserwowania.