niedziela, 5 marca 2017

Przybyło mi sporo książek... czyli bookhaul | styczeń 2017


Hej, hej, hej.
Postanowiłam nadrobić zaległości i powiedzieć Wam jakie książki przybyły do mnie w styczniu.
Niestety nie wszystkie mam w domy, gdyż leżą po znajomych. Sprzęt także nie współpracuje, więc tylko Wam je wymienię i wstawię zdjęcia, które pojawiły się już wcześniej u mnie na instagramie.



Książki z konkursów:
* Koszmarna wycieczka - Milena Szczypka (książka wygrana w wydarzeniu ''Konkursowy Czarny Piątek")
* Prawdziwa historia - Delphine de Vigan (książka wygrana w wydarzeniu ''Konkursowy Czarny Piątek")
* Pojedynek - Marie Rutkoski ( książka wygrana na instagramie @panna_nikt001 )
* Zdrada - Marie Rutkoski (książka wygrana na instagramie @panna_nikt001 )
* Koty. Antystresowa kolorowanka z aforyzmami ( książka wygrana na ig @klubpdp )

Książki, które dostałam w prezencie:
*Masz nową wiadomość - Kelly Harte
* Znowu randka - Melissa Senate
* Seks w wielkim mieście - Candace Buschnell
* Portrety na porcelanie - Zofia Mossakowska
* Od drugiego wejrzenia - Amanda Quick
* Czekaj do północy - Amanda Quick
* Tajemnice dziennika lokaja - Amanda Quick
* Wirtualne zauroczenie - Manula Kalicka
* Córka anioła - Joe Moore, Lynn Sholes
* Zew krwi - Jack London
* W poszukiwaniu zapachu snów - Iwona Menzel
* W imię miłości - Jodi Picoult
* Klucz uniwersalny - Augustin Sanchez Vidal
* Bez wstydu - Anne Stuart
*Sen o Ameryce - Michael Viner
* Rzeka miłości - Andrei Makine
* Hochsztaplerka - Christine Gran
* Dylematy historii. Nos Kleopatry, czyli co by było, gdyby..
* Oddaj mi dzieci - Donya al-Nahi, Eugene Costello
* Dom Thurstonów - Danielle Steel
* Porwanie - Joanna Chmielewska
* Podróż do Rzymu - Alberto Moravia
* Pamiętniki lekarzy
* Kopciuszek Becketta - Dixie Browning
* Rezydencja na skale - Kate Hewitt
* Dom spełnionych marzeń - Patty Salier
* Walentynki '95
* Francuskie wakacje - Penny Jordan


Książki z wymiany:
* Inne anioły - Lili St. Crow

Kupione książki:
*De profundus, Polacy i Ameryka - Melchior Wańkowicz
* Dom po drugiej stronie lustra - Vanessa Tait
* Mr. Pebble i Gruda - Mariusz Ziomecki
* Wydobyć ''Titanica'' - Clive Cussler
* Zmierzch. Powieść ilustrowana. cz.1. - Stephenie Meyer
* Perswazje - Jane Austen
* Kroniki krwi - Richelle Mead
* Siedem prób - Vikas Swarup
* Opowieści z Narni cz. 1 (''Lew,czarownica i stara szafa'', ''Książę Kaspian'', ''Podróż Wędrowca do Świtu'') - C.S. Lewis
* Opowieści z Narni cz. 2 (''Srebrne krzesło'', ''Koń i jego chłopiec', ''Siostrzeniec czarodzieja'', ''Ostatnia bitwa'') - C.S. Lewis
* Kocham j. polski. Kompendium gimnazjalisty

Książki do recenzji:
* Caraval. Chłopak, który smakował jak północ - Stephanie Garber (Od wydawnictwa OMGBooks)


Jak widzieliście wpadło mi w styczniu ogromnie dużo książek, bo aż 46! Sama się dziwię.
Pochwalcie się co Wam wpadło w styczniu (lub lutym). Co przybyło do mnie w lutym i co w tym miesiącu przeczytałam, dowiecie się jutro.