niedziela, 26 marca 2017

Spóźnione (jak zwykle) podsumowanie | Luty 2017 | Przeczytane, kupione itd.



Hej, witam, no czeeść! Długo mnie tu nie było. Znaczy, byłam, ale nic nie publikowałam. Uciekła mi gdzieś wena i nie chciała wrócić. Teraz jest lepiej, więc coś tam dla Was gryzmolę. A dzisiaj przychodzę do Was z podsumowaniem lutego. Spóźnionym miesiąc, ale co tam! Luty to nie był zbyt owocny czas, ale warto przedstawić, co działo się u mnie w tym czasie. Do rzeczy!




1. Dwór cierni i róż - Sarah J. Mass (528 s.)
2. Dwór mgieł i furii - Sarah J. Mass (768 s.)
3. Zdążyć przed Panem Bogiem - Hanna Krall (109 s.)
4. Czerwień obłędu - Dawid Waszak (175 s.)
5. Następczyni - Kiera Cass (360 s.)
6. Cel za horyzontem. Opowieść snajpera GROM-u - Karol Soyka, Krzysztof Kotowski (232 s.)
7. Przypadki Callie i Kaydena - Jessica Sorensen (368 s.)
8. Korona - Kiera Cass (304 s.)

Razem stron: 2844




1. Dwór cierni i róż - Sarah J. Mass
2. Zanim się pojawiłeś - Jojo Moyes
3. Caraval. Chłopak, który smakował jak północ - Stephanie Garber
4. www.1939.com.pl - Marcin Ciszewski




Recenzje:
Czerwień obłędu - Dawid Waszak

Inne:
TBR na najbliższy czas - co chcę przeczytać?
Mało przeczytałam... czyli PODSUMOWANIE CZYTELNICZE STYCZNIA 2017
Książkoholicy czekają... czyli gorące premiery lutego 2017


To już chyba wszystko na dzisiaj. Dziękuję za uwagę.
Zachęcam do zostawienia po sobie śladu.