czwartek, 15 czerwca 2017

Bawię się w Św. Mikołaja? | Nietypowa rozdawajka



Kilka dni temu dostała od koleżanki niespodziewaną kartkę z podróży. Moje serce od razu zaczęło się topić, uśmiech nie chciał zejść mi z twarzy, a ja pomyślałam sobie, że bardzo przyjemnie jest dostać kartkę, list lub drobny upominek. Wysyłanie tego wszystkiego tradycyjną pocztą w dobie internetu może wydawać się staroświeckie. Ja jednak sądzę, że to coś wspaniałego i należy to robić. W związku z tymi moimi rozmyśleniami postanowiłam, że zabawię się w Świętego Mikołaja. Co z tego, że niedługo będą wakacje? Będę letnim Św. Mikołajem w szorach i z zimnym napojem w ręku. 


A więc ogłaszam, że każdy, kto chciałby dostać niespodziankę, wysyła mi swój adres na e-mail:
mariolalolek@o2.pl

Osoby, które wyślą mi swój adres albo dane skrytki pocztowej, dostaną jakiś drobny upominek np.
*bransoletkę
*zakładkę
*kartkę z podróży
*list
*figurkę
*cokolwiek, co wpadnie mi w oko

Chcę, żeby to była niespodzianka, więc mogę wysłać list/paczuszkę za kilka dni, ale równie dobrze za 2 miesiące. Możliwe, że do jednej osoby wyślę coś nie tylko raz, ale nawet kilka. Kto wie, może użyję Waszych adresów też przed Świętami Bożego Narodzenia, żeby złożyć Wam życzenia. 
Mam wielką ochotę sprawić komuś radość, więc umożliwcie mi to.




Co powinien zawierać podany adres?


imię i nazwisko

ulica, numer domu i mieszkania

kod pocztowy i miejscowość


Oczywiście nikomu nie podam Waszych danych i użyję ich tylko i wyłącznie do wysłania niespodzianki.

PS Niezależnie od tego kiedy zobaczycie ten post (może to być nawet 5 miesięcy po jego opublikowaniu) i tak zapraszam do wzięcia udziału w zabawie.